Pro společnost SIAN hledáme asistenta/ku na front office. Společnost se zabývá vyhledáváním investičních nemovitostí, jejich kompletní rekonstrukcí, pronájmem a další správou. V Ostravě se stala stabilním partnerem pro nájemní bydlení pro více než 700 domácností.
Náplň práce:
administrativní podpora celého týmu při správě bytů,
plánování a organizace prohlídek bytů makléřům se zájemci reagujícími na inzerci,
komunikace s nájemníky, správci domů a bytovými družstvy,
organizace a plánování kontrol bytů,
řešení a přidělování požadavků jak telefonických, tak e-mailových,
úvodní péče o návštěvy v sídle firmy,
další administrativní úkony – zakládání, skenování, zadávání dat do systému, příprava smluv a dodatků apod.
Co od Vás očekáváme:
velmi příjemné, přátelské a profesionální vystupování,
preciznost, spolehlivost a komunikativnost,
samostatnost, systematičnost a kreativní přístup k řešení,
uživatelskou znalost MS Office,
řidičský průkaz skupiny B a znalost anglického jazyka jsou výhodou!
Nabízíme:
v tom, co dělají jsou jedničkou na trhu a chtějí jí zůstat,
ocení Vaši kreativitu, efektivitu a také smysl pro humor,
nebojí se riskovat a chybami se učí,
možnost podílet se na rozvoji firmy,
získáte přehled o realitním trhu,
5 týdnů dovolené.
Tato pracovní nabídka je vhodná pro uchazeče z míst: